Prohledat tento blog

sobota 7. listopadu 2015

Ze 4. lekce - III.skupina

Zdravím vás, všechny moje kolegyně z Ivetčiných kurzů.

Nějak jsem nezaregistrovala, byl-li někdo určen k napsání příspěvku na blog. Ne-li, tak se toho ujímám a promiňte, že někomu lezu do zelí.

Ivetka měla dost co dělat, aby dodržela plán, protože i v naší skupině bylo hodně dotazů k facebooku, aby už nám všem bylo konečně jasno, co je to profil a co kam psát abychom nikomu nezaneřádili zeď, jak můžeme co kam vložit, co se stane, když něco takzvaně lajkneme, aby to viděli i ostatní přátelé), dále co  znamená něco sdílet atp. Teď už víme, že činíme-li tak v naší skupině, uvidí to všichni ve skupině, ne jen naší přátelé (doufám, že je to tak dobře). Chceme-li komunikovat jen s určitou osobu, děláme to v chatu, který můžeme otevřít buď nalevo z kolonky "zprávy" nebo zprava kliknutím na příslušnou osobu. Jestli zastihneme tuto osobu hned teď nám oznamuje zelený puntík, a v tom případě je komunikace daleko rychlejší, než si vyměňovat informace přes e-mail.
Facebook je ale bublina štěstí, protože lidé tam píší  pozitivní věci,  spíš než by se svěřovali s nějakými problémy. I takoví se ale najdou, třeba když smutní po pejskovi. A cože jsem to někde četla? Že moderní je nebýt na facebooku. Divnej svět.

Další část, kterou jsme už zvládali ve spěchu, bylo přihlášení do youtube.com, které nám umožní vytvořit seznamy, kam můžeme vložit vybraná videa. Přiznám se, že přihlášená jsem již byla, ale i tak mi doma úkol způsobil dost starostí. Logiku jsem objevovala dost dlouho. Kdyby vám to nešlo, tak třeba pomůže můj postup, když chci přidat další položku seznamu videí:

  1.        Klik na červený nadpis SEZNAMY VIDEÍ nalevo.
  2. .      Klik na  +Nový seznam videí.
  3. .      Napsat název nového seznamu videí a klik na Vytvořit.
  4. .      Klik na Přidat videa (napravo).
  5. .      Do kolonky napsat, co chceme vyhledávat, třeba Karel Gott.
  6. .      Objeví se videa s Karlem Gottem.
  7. .      Kliknutím na každé vybrané video se video modře orámuje.
  8. .      Klikneme na Přidat videa (dole).


Ještě že dnes pršelo a mohla jsem se tomu věnovat. Přeji vám hezké příští dny a mějte se pěkně.

Květa Hácová

1 komentář:

  1. Dobrý den, děkuji za recenzi - vždycky na to zapomenu. Dobře napsané - určitě se to kolegům bude hodit.

    OdpovědětVymazat