Prohledat tento blog

pondělí 23. listopadu 2015

III. skupina - Moje motivace k účasti na kurzech PC

III. skupina - Moje motivace k účasti na kurzech PC

Prvního kurzu jsem se zúčastnila jaksi "služebně", jako prostředník mezi účastníky kurzu (členy Senior klubu) a skupinkou 3 studentek MU Brno s jejich projektem "Studenti seniorům" a Městskou knihovnou, kde se vše odehrávalo.
Sama jsem měla už nějaké zkušenosti s PC, jako většina seniorů ještě z dob zaměstnání, ale tam jsem používala pouze určitý nastavený program ke své profesi nebo počítač namísto psacího stroje.
Ale teď se nám seniorům otevřely nové obzory! Dozvědět se, jak prakticky používat novodobé prostředky komunikace: internet, e-mail, dokonce facebook ...
A mně osobně nalákalo to, že se konečně naučím zpracovávat fotky na počítači. Doposud jsem byla odkázána na děti a vnoučata. a ty moc trpělivosti s babičkou nemají.
Zlaté naše lektorky - studentky! A tak již absolvuji x-tý kurz s Ivetkou (již mimo aktivitu Senior klubu),
stále se dovídám něco nového a užitečného. A když se vnuk pobaveně zeptá : "tak co se právě učíte v kurzu,
babi?" a já mu odpovím: "právě probíráme cloudy", tak chlapec zjistí, že jeho babička není žádné "béčko".

Marie Bílková

1 komentář: