Prohledat tento blog

středa 18. listopadu 2015

Domácí úkol III.skupiny 18.11.

Zdravím III. skupinu kurzu PC.
Máme napsat domácí úkol, jak nás motivuje kurz PC. Mohla bych to napsat jednou větou, ale to by se
naší Ivetce asi nelíbilo. Takže se pokusím popsat kurz více.
Do kurzu jsem se přihlásila pro nabití vědomostí, jelikož jsem byla amatér v počítačích. Dneska můžu říct, že jsem postoupila mezi pokročilejší. Sice si někdy nevím rady, když někam zabrousím na internetu, ale většinou se daří.
Máme skvělou učitelku, která nám ochotně vše vysvětlí, každý problém co máme.
Máme také skvělou partu kamarádek a samozřejmě s námi chodí také  do kurzu jeden muž-kamarád. Já osobně jsem získala dostatek přátel, právě díky kurzu. A to jsem v Ústí skoro 15 let.
Takže co dodat více, je to prostě fajn. Až se budou pořádat další kurzy, určitě se přihlásím znovu.
Doufám že toto popsání dom. úkolu jsem splnila, jdu si uvařit čaj, protože mám rýmu. Musím se vyléčit a být zdravá na příští hodinu, která bude velice zajímavá. Budeme vytvářet přáníčka na vánoce které se kvapem blíží.
Přeji Vám krásné dny.                      Božena  Lukesová.

5 komentářů:

  1. První statečná. Pěkné. Jen nevím, jestli jsem se s mým komentářem strefila do správnéhé okénka, proč a co to chce v Komentovat jako:a jestli mám kliknout na Publikovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máte to dobře. "Odpovědět jako" se ubezpečuje, že jste prihlášena svým jménem. Publikovat to zveřejní

      Vymazat
  2. Boženka nám vzala vítr z plachet, napsala to, co cítí všichni.

    OdpovědětVymazat
  3. Boženka nám vzala vítr z plachet, napsala to, co cítí všichni.

    OdpovědětVymazat