Prohledat tento blog

sobota 21. listopadu 2015

Co mě motivuje chodit do kurzu

Když jsem začala chodit do Ivetčiných kurzů, nebyla jsem žádný začátečník. Učili jsme se tenkrát za pohodu, bez kurzů, systémem rada - pokus - omyl - často pád. Chodit do kurzu je daleko lepší. Něco vytvoříme od začátku do konce, a ještě můžeme nahlédnout do poznámek, když je třeba. Bez kurzu bych nevěděla, jaký program vybrat, kde najít obrázky, ve kterém menu se co skrývá, co je lepší udělat napřed a co později.

Možná, že bez kurzu bych se toho konce práce nedobrala, dřív bych to vzdala. To jsou tedy takové ty technické pohnutky, proč chodím i do dalších kurzů. Taky si vše zopakuji a upevním. Otázek by bylo pořád dost, jen čekám, až Ivetka dokončí školu, protože jí nechci ubírat její drahocenný čas. I tak se divím, jak může stihnout tolik věcí. Nikdy nechybí zpracované texty. Někdo toho prostě stihne hodně.

Další pozitivní věcí je, že se sešel výborný kolektiv, kde se cítím mezi novými milými kamarádkami a kamarádem dobře, a při tom využiji čas užitečně. Všichni máme stejný cíl, dokázat si, že nejsme žádná béčka, že se nebudeme bát a s počítačem si poradíme. Můžeme komunikovat a radit si přes facebook nebo uveřejňovat něco na blogu - to ale ještě příliš nefunguje.

1 komentář:

  1. Jak jsem psala v mailu, moc děkuji, až dodělám školu, jsem jen vaše :D

    OdpovědětVymazat