Prohledat tento blog

čtvrtek 19. listopadu 2015

Moje motivace k práci na PC

Proč jsem se přihlásila ? Protože si to doba žádá a mě práce na PC docela zaujala.
Kamkoliv přijdete a cokoliv si chcete zjistit, "vyjukne" na vás odkaz na "www.............
Naše generace se s prací na PC setkala v zaměstnání již jenom okrajově a tak nám nezbývá nic jiného než hledat způsoby jak se vrátit "do hry". Tak také zněl podtitulek prvního kurzu a já byla zvědavá.
Moje očekávání se splnila na 100% - lektorky (tehdy byly ještě tři) byly vstřícné a plné trpělivosti s pomalu chápajícími seniory.  Šlo to pomalu a ztuha, ale o to víc jsme měli chuť pokračovat.
Dnes jsem již ve IV.ročníku a vím, že nic nevím. Získala jsem ale hodně nových přátel, zažila mnoho pěkných chvil v jejich kolektivu i nové zážitky z výletů.
Dnes už se nám věnuje jenom "naše Ivetka" a mnohdy je z nás pěkně vyčerpaná, ale stále plná optimismu. Jedině jí patří dík za to, že dokážeme pracovat s fotografiemi i vytvořit přáníčko nebo prezentaci. A víte jak potěší ocenění vnoučat - "babi jseš jednička" - a to je její zásluha.

19.listopadu 2015                                            Věra Borovičková

2 komentáře:

  1. Věruško, napsala jste krásný článek a doplnila jste i foto. Jste prostě nejlepší, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, asi se budu červenat. Děkuji za krásné vyjádření

    OdpovědětVymazat