Prohledat tento blog

pondělí 23. listopadu 2015

Proč chodím do kurzu na PC ?

     Když jsem ještě chodila do zaměstnání, moc mě bavila práce na PC. Ovšem uměla jsem jen to, co jsem potřebovala ke své práci a vše ostatní byla pro mě "španělská vesnice". Tak jsem se přihlásila hned  do prvního kurzu pro seniory, který se mi namanul. Pořádal se ve škole. Zaprvé nás tam bylo moc a zadruhé naši učitelé byli zvyklí na rychle chápající děti, takže výsledek nebyl nic moc.
     To naše další lektorky - Ivetka a spol., přestože o mnoho mladší, to s námi umí. Nejen, že jsou milé, ale hlavně ochotné nám vše třeba víckrát zopakovat. Takže teď vím věci, o kterých jsem neměla ponětí. Je pravda, že se občas dost nadřu než se doberu kýženého výsledku.
     A další důvodem, proč chodím už do čtvrtého kurzu, je naše stále skoro stejná parta lidí. Myslím, že si docela dobře rozumíme a vždycky se na ně těším.

     Jiřina Báčová

1 komentář: