Prohledat tento blog

pátek 31. března 2017

7. lekce I. skupina



Zdravím, tak již máme za sebou sedmou lekci kurzu. Já dostala za úkol napsat na blog, jak proběhla sedmá lekce, sice jsem měla potíže se na blog dostat, natož něco napsat. Ale snad to bude vyřešeno a Ivetka bude spokojená.
Hodinu jsme začali kávou a buchtou, kterou jsem upekla, doufám, že chutnala všem. Potom jsme se radili, co bychom mohli dělat na poslední osmé lekci. Po poradě jsme začali dělat pomocí obrázku, který nám Ivetka doporučila si vybrat na portálu Rajce.cz, slučování dvou obrázků do sebe. Vybrané foto, které jsme si zobrazili, jsme dali na obrázek, který jsme si stáhli z internetu, převážně to byla Paříž.
Toto vše máme krásně popsané v materiálech, které nám Ivetka tiskne. Tak nebudu dále rozepisovat vše, co jsme na hodině dělali, když to máme krásně popsané od Ivetky.
Škoda, že paní Květa a Viky, které na fotce byly a kterou nám Ivetka vybrala, si nepřinesla flešku
a nenahrála si naše jednotlivé fotky, které jsme vytvořili. Jistě by byla děvčata překvapená, kam všude se dostala. Já osobně jsem je umístila na most lásky, přes řeku Sénu. Kde milenci dávají na zábradlí zámky a klíč hodí do řeky.
Přeji krásné dny plné sluníčka a dobrou náladu na příští kurz.

Božena Lukesová.

Žádné komentáře:

Okomentovat