Prohledat tento blog

středa 16. března 2016

6. lekce I. skupiny

Zdravím, tak si čtu na Blogu a marně hledám článek I. skupiny z poslední hodiny.
Pokusím se popsat náš kurz PC. ne o tom, co jsem dělala v hodinách, to mám hezky popsané od naší Ivetky v matriálech, co pro nás tiskne. Věnuje tomu spoustu času a já osobně jsem ráda, že to pro nás dělá. Jsem o pár pátků starší a také nejsem tak pohotová, ale strašně se snažím. Vždy, když udělám domácí úkol, tak se těším na odpověď od Ivetky a hlavně na kladnou odpověď, to potěší.
Těším se na bezvadnou partu, na odpolední kávu, jen je škoda , že ty hodiny běží strašně rychle, nebo se mi to snad zdá? No, prostě chci jen napsat mé pocity.
Mohla bych vychvalovat náš kurz dál, jak nám to jde, jak jsme všichni fajn i když jsme každá jiná,  každá z nás umí něco jiného. Prostě si myslím, že jsme všichni bezva a že se snažíme, jak pro sebe tak pro naše blízké.
                                                             Božena Lukesová

1 komentář:

  1. Dobrý den, moc si vážím toho, že jste si toho všimla a napsala nám tak parádní článek.

    OdpovědětVymazat