Prohledat tento blog

pondělí 7. listopadu 2016

5. lekce III. skupiny

Dobrý den, zasílám popis průběhu 5.lekce, to co jsem si zapamatoval.
Začínáme hodnocením domácího úkolu vyhledat poslední knížku Evžena Bočka o aristokratce, většina z nás s tím měla problém...
Dále se ukázalo, že máme též problém s přemisťováním složek, dostali jsme od naší lektorky úkol na procvičení: Do složky "Obrázky" dát složku "Království" a do Království dát 1. "Zámek", 2. "Jezero", 3. "Jeskyně". Do zámku potom "Princeznu", "Skříň" a do skříně troje "šaty". A aby toho nebylo málo, tak vedle skříně dát "Papouška", do jezera "Mořskou pannu" a do jeskyně "Trolla"... Už tohle byla pro mě práce na celou lekci. Nicméně asi po deseti minutách se začínáme učit připojovat k PC fotoaparát, flešku a nebo kdo co má. Já mám jen mobil Lenovo P 70-A a ten bohužel nešel připojit přes USB kabel a nefungovalo to. Od této chvíle jsem jen poslouchal lektorku a z diskuzí účastníků kurzu jsem si dělal poznámky, co jsem slyšel... má se rozkliknout start – Tento počítač - náš foťák... má se vybrat složka DCIM... přesouváme buď všechny fotky (Ctrl+A) a nebo zamodřit požadované, chytí se myší a posune se do požadované složky nebo na Plochu.
Za domácí úkol máme poslat mailem fotku upravenou na čtverec.
sobota 5.listopadu 2016

zapsal: Jiří Rybka

Žádné komentáře:

Okomentovat