Prohledat tento blog

pondělí 30. března 2015

Hodnocení 7. lekce

Pokud jsem dobře pochopil, měl jsem okomentovat poslední dvě vyučovací hodiny:
Jsem rád, že stále narážím na nepoznané, ale vždycky  mě rozhodí pojmy jako vodorovná čárečka vpravo nahoře ( = minimalizovat), devět čtverečků ( = služby), atd., myslím, že to je zdánlivě zjednodušující, ale mně to připadá spíše zavádějící, rozptylující...
Je to jen, pokud vím, můj subjektivní dojem, s nikým z dalších účastníků jsem neměl příležitost to rozebírat, zároveň si myslím, že to je prostě nevýhoda některých levných nebo volných programů, kterým těžko přicházím na chuť.
Teď jsem si uvědomil, že to může vyznít jako moje vyhodnocení celého kursu. Byl bych nerad, kdyby to vyznělo negativně, protože jsem se přes to všechno něco naučil, jsem rád, že jsem se kursu zúčastnil, a zároveň slibuji, že svým známým vás rád doporučím.
                                                                                                      Luděk Pokorný

Žádné komentáře:

Okomentovat