Nejprve jsme se vrátili k domácímu úkolu. Ten základní úkol /vytvořit jednoduchou prezentaci/
jsme zvládli všichni. Řada z nás má ale problémy s animováním, jak obrázky či texty rozpohybovat.
Bylo by dobré /alespoň pro zájemce/ se k animaci ještě vrátit.
6.lekce byla věnovaná práci s Tabulkami, naučit se zpracovat a uchovat textová nebo číselná data.
Filip pro nás vytvořil testík vytváření vzorců různých početních výkonů, programování výpočtu, které je v Tabulkách možné aplikovat. Bylo to rychlé, bavilo nás to, zvládli jsme to.
Pak už jsme v tabulkách plánovali nákup ve třech různých prodejnách. Vytvořili jsme vzorec výpočtu
podle návodu, vzorec naklonovali a vyčíslení celkové ceny nákupu už byla hračka.
Dále jsme se zabývali podmíněným formátováním obchodů, barevně jsme rozlišili jednotlivé obchody.
Pro mne byla celá lekce srozumitelná a hned jsem se doma pustila do domácího úkolu.
Jen mne mrzí, že jsem letos měla tak malou úrodu brambor.
Ivet nám nabídla možnost navštěvovat prázdninovou školičku pro seniory. Jde teď o to, jaký by o ní byl zájem a pomalu shromažďovat náměty, co bychom se ještě chtěli naučit, čím bychom se mohli zabývat.
Tak lámejte hlavičky !
Krásný start do jara přeje Eva Hamplová
Nádherně sepsané shrnutí hodiny!!!
OdpovědětVymazat