Prohledat tento blog

neděle 2. listopadu 2014

Přízemní domek

1. Přes 30 let jsem bydlela v 1. patře rodinného domu, teď jsem se rozhodla pořídit si menší domek přízemní.

2. K typu, který jsem si vybrala, bylo nutné ještě postavit samostatnou garáž.

3. A k novému domu s garáží patří také nové auto.

 4. Trendem dnešní doby je také vlastnit něco živého a moje kamarádka právě rozdávala koťátka. Vybrala jsem si Mindu, ale dlouho u nás nepobyla.

5. Věrný přítel člověka je přece pes! A tak do naší domácnosti přišla fenka Aboo.

6. A ta nás brzy obdařila 3 štěňátky: Azorem, Astou a Amy.

7. To bylo nadělení!

8. Jen co štěňata trochu povyrostla, musela do světa

9. Tak naši přátelé - Smetanovi, Slámovi a Slavíkovi přivítali nové členy do svých rodin.

10. To byl můj příběh se šťastným koncem!

Marie Bílková







1 komentář: