Prohledat tento blog

úterý 18. listopadu 2014

Můj počítačový kurz.

Po 1. lekci jsem nespala.
Po 2. lekci mně začal bolet žaludek a žlučník.
Po 3. lekci jsem brečela.
    Potom mně řekla dcera a vnučka:
„No babi, to chce desítky i stovky opakování, nemůžeš to tak rychle zvládnout.“
Od té doby se snažím všemu porozumět v hodině, ale při cestě domů už vím jenom část a doma mám pocit, že už nic nevím.
Chce to opravdu stále zkoušet a opakovat.
Při 5. a 6. lekci jsme se věnovaly (zůstala pouze ženská část), fotografování digitálním fotoaparátem.
Zkoušely jsme list pomocí MAKRO focení, dále budovu z nezvyklého pohledu, skupinku lidí, krajinku, vnitřek knihovny a nějakou zvláštnost.
6. lekce
Přesun fotek z fotoaparátu do počítače, otevřít složku a zobrazit soubory. Pokusíme se najít složku, ve které jsou už nějaké fotografie uložené. Potom si zmenšíme okno na polovinu obrazovky, a vedle si otevřeme složku, do které chceme fotky kopírovat. Dále už označíme (zamodříme) fotky z karty fotoaparátu, a přetáhneme je do nové složky.  Vložíme pomocí CTRL+V. Také můžeme otevřít CSB Flash disk a překopírovat fotky na něj a nechat vyvolat v některé fotoslužbě.
Určitě je to zmatečné, ale vidíte, že v tom pěkně plavu.

Mějte se dobře a v pondělí se uvidíme. 
Milada Kalousová

Žádné komentáře:

Okomentovat