Prohledat tento blog

pondělí 3. listopadu 2014

KOPIRUJU,VLOŽÍM, JÁ SE Z TOHO SLOŽÍM !!!






Iva Špinlerová

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4384934394924369198#editor/target=post;postID=3570797924499013792;onPublishedMenu=overview;onClosedMenu=overview;postNum=6;src=postname
 
SOBOTA 1.11.2014



1/ V sobotu 1.11.2014 ráno jsem byla dočasně uvolněna z babičkovských služeb
v Brně Líšni. Vlakem jsem se odebrala do místa svého trvalého manželiště.




2/ Cestou domů jsem přemýšlela, co rychlého manželovi splichtím k obědu. Rizoto?
Bramborový guláš? Špagety?



3/ Šok po příjezdu domů: Manžel, lednička i špajska zeli (zeli- v přísudku měkké „i“,
neb členem několikanásobného podmětu je manžel rodu mužského životného,
i když hlady polomrtvý) prázdnotou!!! Nebyla ani rýže, ani salám, ani zelenina
k vyhotovení některého z plánovaných jídel.


 









4/ Na základě hloubkového průzkumu bylo nutné operativně změnit menu. Nakonec
jsem přece jen objevila krabičku předvařené čočky, pod slepicemi čtyři vejce, na
dně ledničky jsem vypátrala dvě cibule a kousek slaniny, který nepozorný manžel
k mé velké radosti přehlédl, a sklenici kyselých okurek. Díky tomu se mi podařilo
z toho mála vytvořit lahodnou krmi, jejíž vůně provokovala vyhládlého manžela i
psíka ke slastnému vtahování vůně do nozder a k dojemnému slintání.


 5/ Realizace jídla i jeho konzumace nakonec proběhly úspěšně. Pochutnala si i
slepička (nemyslím sebe, i když to k tomu svádí).

 



6/ Dobrá věc se podařila, věrná láska zvítězila!!! (B.Smetana, Prodaná nevěsta)

















Žádné komentáře:

Okomentovat