Prohledat tento blog

pátek 31. října 2014

Hadi dům

Hana Dianová





Příspěvek do blogu Senioři Ústí

Zdravím všechny účastníky kurzu,  kteří zápasí s úkolem jako já. Říkám si, že je to hrozné, mám dlouhé vedení, než cokoli zvládnu je to doba, ale něco jsem vytvořila a umístila na blog, takže ještě nějakou legendu k obrázkům a bude úkol splněn.
Pořídila jsem si krásný pozemek, takový jaký jsem si vysnila a na něm jsem si nechala postavit malý hezký domeček s terasou, přírodním jezírkem. Zahrada u domu má úžasná zákoutí a hodně kytiček. K domečku je přistavěna také garáž a do garáže se pořídilo krásné auto. Ještě nějakou živou dušičku, která by tuto krásu uhlídala a paničku potěšila.  Labrador bude asi nejlepší. Bude se jmenovat Babuna. 
Tak ještě kdyby toto vše byla pravda a ne jen úkol v kurzu seniorů.
                                                                                                                     S pozdravem H.D. 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat