Prohledat tento blog

středa 22. října 2014

domácí úkol

Dobrý den studenti.
Tak jsem dostala na naší hodině úkol,napsat článek o druhé hodině v naší 3.skupině.Docela jsem byla zaskočená,nejsem žádná spisovatelka,ale pár řádků napíši.
Hodina začala přesně,ale při hodině začala ve mně vzrůstat nedůvěra v mé schopnosti.V tento den jsem se dozvěděla mnoho zajímavého,ale pro mně dosti nepochopitelného.Když jsem se dostala do požadovaného BLOGU po dvou pokusech,naše vyučující Ivetka už byla mnohem,mnohem dál.Takže jsem tento den vůbec nestíhala a nemohla to co jsem se dověděla vyzkoušet.Máme sice natištěný manuál,tak hurá do učení.
Proto studenti jestli někdo z Vás má stejné pocity, tak se učte jistě se Vám to bude hodit.Sice mně jímá hrůza ,když si pomyslím,že to tak vnímám jenom já.Vaše spolužačka Božena Lukesová.

2 komentáře:

  1. Moc se podceňujete. Úkol jste zvládla úžasně - jen to na člověka působí cize, když to ještě nezná. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně žasnu, jak jste to napoprvé excellentně zvládla. Hlavně jak jste se dostala do toho blogu, kde se píše. K.Hácová

    OdpovědětVymazat