Prohledat tento blog

úterý 16. prosince 2014

Zasloužená odměna aneb co jsme dělali na besídce

Vážení senioři a čtenáři našeho blogu,
za dva a půl měsíce, jsme toho zvládli spoustu. Od všeho jsme nakousli kousek. Zkusili blogovat, upravovat fotky, nakupovat v Číně, něco psát ve Wordu, vypálit CD i vánoční prezentaci v PowerPointu.


Jeden kurz skončil a my už začínáme plánovat další. Přibrala jsem Filipa do týmu, takže příště už na vás budeme dva. Pokud máte tipy na probíraná témata a jakékoli připomínky k lekcím, pište mi prosím emaily na iveta.jansova@gmail.com .
Připomínám důležité info z besídky - někdy do Vánoc by vám měl dorazit mail s dotazníkem ke kurzu. I pokud už nebudete chtít pokračovat, pokuste se mi jej, prosím, do 10. ledna vyplnit.


A teď už k besídce.
Byla podle mě vážně skvělá - nikdy jsem neplánovala program pro tolik lidí. Naštěstí jste to zvládli skvěle i přes napůl funkční karaoke jsme mezi sebou objevili úžasné zpěváky a zpěvačky.
Přinesli jste mi spoustu báječného cukroví - letos díky vám opravdu nepeču. Zkusili jsme společně i deskové hry. Pro zájemce - mezi svátkama si můžeme zahrát něco třeba u nás doma - nebojte se mi hlásit - najdeme si nějaké odpoledne a "zapaříme".


Všem jsme předali zasloužené diplomy a poděkovali paní ředitelce naší knihovny Janě Kalouskové za prostory a paní Marii Bílkové za záštitu Senior Klubu. Na diplomech jsme pracovali s Filipem i Jirkou několik dní skoro v kuse - tak snad měly zasloužený efekt a vy se jimi můžete chlubit dětem a motivovat jimi vnoučata ke studiu.
Fotky ještě přidám - zatím ochutnávka Vašeho songu - ještě teď jsem dojatá.



FOTKY Z BESÍDKY NAJDETE NA RAJČETI ZDE

2 komentáře:

  1. Besídka se všem jistě líbila a musíme též poděkovat našim milým lektorům- Ivetce i Filipovi - za krásně zpracované diplomy. Obzvlášť pečet je opravdu "vypečená" - báječný nápad a krásné zpracování.
    Pokud se rozhodnete uskutečnit setkání nad deskovými hrami dejte nám vědět na Facebooku nebo blogu.
    Přeju všem krásné a klidné svátky, hodně zdraví do příštího roku a snad ještě nashledanou.

    Věra Borovičková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné svátky i Vám. Moc moc děkujeme, o deskovkách se ozveme :)

      Vymazat