Prohledat tento blog

úterý 9. prosince 2014

Poslední hodina za námi

Včera jsme společně prožili poslední lekci. I přes mou nemoc, vrtání a vykřičené hlasivky, jsem byla moc příjemně překvapená tím, jak jste si všichni vedli skvěle.
V první skupině jste se nenechali zastrašit tím, že nikde nebyl nainstalovaný WinRAR a statečně jsme jej nainstalovali. Vypálená CD snad udělají radost vám nebo vašim blízkým jako vánoční dárek. Určitě mi pak napište, jestli se vám SUSAN BOYLE líbila.
Ve třetí skupině jsme projeli vyvolání fotek a pak se vrhli na prezentace. Bylo na to opravdu málo času, ale bylo vidět, že vás to moc baví, takže to bavilo i mně. Nebojte se toho a zkoušejte klikat na všechno, co PowerPoint nabízí - určitě objevíte mnohé zázraky tvorby vlastních minifilmečků a prezentací.
Poslední, druhá skupina se také s vervou pustila do vypalování hudby. Velká část z vás začala na sobě pracovat a od první hodiny jste se opravdu zlepšili. Což mě těší.
Vaše zapálené emaily jsou toho důkazem. Něco nového umíte, máte to s kým prodiskutovat a poznali jsme společně partu báječných lidí.


Konec sentimentu - jenom organizačně připomenu něco málo k vánoční besídce.
Začátek: 14,00 v Hotelu Poprad (Smetanova 470), v Modrém salonku.
Konec: uvidíme.
Zkuste dorazit všichni a nějak pěkně se oblečte.
Stromeček vezme paní Nekvasilová (teď doufám, že jsem nespletla jméno)
Vy doneste nějaké cukrovíčko nebo papů prostě. Pití si tam koupíme. Bačkory a hrníčky nenoste. Joo a vezměte si prosím tužku.
Kdybyste měli dotazy nebo nejasnosti tak volejte nebo pište maily.
Ivet

Žádné komentáře:

Okomentovat