Prohledat tento blog

pondělí 2. února 2015

Rekapitulace dneška - úvodní schůzky

Krásný večer všem,
děkuji za hojnou účast na úvodní schůzce. Přidávám veřejný seznam, ať víte, kdo máte kdy hodinu.
To důležité z mého monologu:

  1. První hodina je příští týden 9. 2. 2015
  2. Čeká nás 8 lekcí
  3. Cena kurzu 400,- Kč (v ceně studijní materiály, kávička, sem tam nějaká ta sušenka)
  4. Téma: kancelářský balík, první pomoc při stavech, kdy se počítač zblázní
  5. Čeká nás výlet, deskové hry, postcrossing (více můžete už teď objevovat na www.postcrossing.com)
  6. S sebou jako vždy: jmenovku, pantofle, hrnek, lžičku, brýle
Přejmenovala jsem čísla skupin, takže od teď to bude mít smysluplný název:
1. skupina 12,00 - 13,30
  • Horák
  • Horáková
  • Kalista
  • Kalousová
  • Klášterecká
  • Kuběnková
  • Nekvasilová
  • Osmanová
  • Švec
  • Trnková
  • Voříšková

2. skupina 14,00 - 15,30
  • Báčová
  • Bílková
  • Borovičková
  • Dianová
  • Hácová
  • Hamplová
  • Lukesová
  • Moravec J.
  • Šedová
  • Špinlerová
  • Švecová

3. skupina 16,00 - 17,30
  • Hrodek
  • Krahulec
  • Kukliš
  • Maixnerová
  • Moravec V.
  • Pokorný
  • Skalická
  • Skotálková
  • Urbanová
  • Volfová
  • Zábrodská


1 komentář:

  1. Jak jsem "TO" prošvihla.
    Tak se mě to stalo -od prosince se 30 seniorů a seniorek našeho klubu těší až o sobě dá vědět naše lektorka Ivetka (já byla mezi nimi) a pozve nás na další běh kurzu práce s PC a já se klidně rozhodnu zvýšit statistiku nemocnosti a "válím" se v posteli. No, stalo se a tak jsem TO prošvihla.
    I přesto - díky své kamarádce, která neváhala a zalovila pro příslušný obnos zápisného i pro mě (abych prý nezdržovala první lekci) - jsem přihlášená a teď snad už i schopná se přidat a v pondělí nastoupit v plné polní do dalšího objevování tajů computru.
    Tak přeju všem účastníkům - hlavně Ivetce a Filipovi - dobrou náladu na startu , hodně krásných zážitků v dobrém kolektivu a úspěšné sbírání nových zkušeností a poznatků.
    Hodně zdraví a "vydržať"!

    Věra Borovičková

    OdpovědětVymazat