Prohledat tento blog

neděle 4. ledna 2015

DOMÁCA ULOHA 8.LEKCIA III.SKUPINY

DOMÁCA ULOHA 8.LEKCIA III.SKUPINY.

Dnes sme sa opeť dostavili v plném počtu na kurz PC.

Naša slečna učitelka Ivetka nás učila písať vo WORDU.

I ked vlastním PC už niekolko rokov,vo Wordu som ešte nepísala.Mám

radosť,že aj keď mi to trvá chvílu,než najdem všetky značky,okienka,šipky a

ostatné znaky na klávesnici,nakoniec je výsledok užasný.Keby mi tento kurz

nič nedal,dnes by som tuto ulohu nevedela napísať.Dˇakujem Ivetke!!!!

V 8.lekcii sme tiež riešili ukončenie kurzu.Ako rýchlo to utieklo!Škoda,docela

by som rada pokračovala ďalej.Ale nie je všetkým dňom koniec.Ivetka nám

slubila,že na jar bude pokračovanie,kto bude chcieť.Už teraz sa teším.

Dostali sme domácu ulohu,popísať klávesnicu a zabarviť klávesy pod

najdoležitosti.Myslím,že je to tak.

Hurá na klávesnicu,pokiaĺ to mám v hlave.

Helena Vaňousová.

Žádné komentáře:

Okomentovat